

ZAPISZ SIĘ NA NASZ NEWSLETTER

Formularz reklamacyjny
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Załącznik nr 3
Stosownie do zapisów Regulaminu w dziale PROCEDURA REKLAMACYJNA
DANE KLIENTA:
Imię i Nazwisko: ........................................................................................................................
Adres: .......................................................................................................................................
e-mail: ........................................................................................................................................
tel. ............................................................................................................................................
Nr rachunku bankowego*..........................................................................................................
PRZEDMIOT REKLAMACJI:
Data nabycia towaru .................................................................................................................
Nazwa towaru............................................................................................................................
Nr paragonu/faktury ..................................................................................................................
Ogólna wartość towaru .............................. zł
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI (opis wad i okoliczności ich powstania):
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
Kiedy wady zostały stwierdzone ...............................................................................................................
DZIAŁANIA NAPRAWCZE/ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO:
(___) wymiana rzeczy na wolną od wad,
(___) usunięcie wady,
(___) obniżenie ceny,
(___) odstąpienie od umowy.
(czytelny podpis reklamującego)
ADNOTACJE SPRZEDAWCY – DECYZJA DOTYCZĄCA REKLAMACJI
Reklamacja została uznana/nieuznana z następujących powodów:
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
Data otrzymania reklamacji .....................................
Osoba rozpatrująca reklamację .....................................
Data rozpatrzenia reklamacji .....................................
Dalsze postępowanie reklamacyjne – informacje dla Klienta
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
....................................................................................................................................................
Adresem złożenia reklamacji i ewentualnie odesłania reklamowanego towaru jest:
GABA (Loppo), ul. Staromiejska 12, 10-018 Olsztyn
(Data, pieczątka i podpis Sprzedawcy)
* - nr rachunku bankowego podawany przy żądaniu obniżenia ceny lub w przypadku żądania zwrotu rzeczy